Top

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure. 

2shop heeft 2 vormen van Klachtenverwerking.

  • Interne klacht verwerking.
  • Behandeling via Externe onafhankelijke partij

Heb je een klacht is dat in bijna alle gevallen door onze klantenservice op te lossen.
Je kan het beste eerst rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via info(at)2shop nl, onderstaand formulier of bel 0848830335 Zij gaan je klacht zo goed en snel mogelijk oplossen.

Heeft onze klantenservice de klacht niet naar je tevredenheid behandeld raden we je aan om klachten eerst bij ons schriftelijk kenbaar te maken middels onderstaand formulier.


Leidt dit ook niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. 

ODR EU geschillencommissie
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.


@