Top

Retourneren & Ruilen

Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

Start je retourzending met de aanvraag via het digitaal formulier.

Scrol hiervoor naar de onderzijde van deze pagina.

Vul in de omschrijving betreffend artikelnummer(s) in en vul gegevens aan Controleer ingevulde gegevens en druk op button > versturen.

Je aanvraag komt nu bij ons binnen en wordt op werkdagen dezelfde dag in behandeling genomen.
Aansluitend ontvang je een bevestiging met stap voor stap instructies.
Alleen artikelen die in het bestelnummer zijn opgenomen worden behandeld.

Voor artikelen met een ander bestelnummer dient een nieuwe aanvraag in te dienen.

Kan ik mijn retour melding nog annuleren?


Ja dat kan aan onze klantenservice
Vermeld daarbij uw bestelnummer en uw naam. 

Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?


In onze retour aanvraag bevestiging staat alle informatie die voor uw bestelling retour van toepassing zijn. deze is afgestemd op de artikelen en adressering.

Ik heb geen retour aanvraag bevestiging ontvangen.


Heeft u op werkdagen na 24 uur nog geen retouraanvraag bevestiging ontvangen kan dit zijn ontstaan door;
  • Mogelijk is uw retour aanvraag nog niet verwerkt 
  • Uw email adres is niet correct opgegeven.
  • Uw postvak is te vol
  • Uw spamfilter heeft de email er uit gefilterd.
Heeft u op werkdagen na 24 uur nog geen retour aanvraag bevestiging ontvangen? controleer deze punten of neem contact op met onze klantenservice


Hoe kan ik de retourzending adresseren als ik het retourlabel niet kan printen?

Heb je geen printer om het retouretiket te printen, neem dan het retournummer en het retouradres handmatig over.
De benodigde gegevens vind je door de retouraanvraag bevestiging te doorlopen tot  > retourlabel downloaden <:

  • Retournummer (RMA): dit nummer zorgt ervoor dat we weten dat het van jou afkomstig is.
  • Retouradres: waar je het heen moet sturen. De verzending via PostNL is gratis als het adres een antwoordnummer is.

Neem beide gegevens handmatig over op een eigen etiket en plak dit op de retourdoos. Let op: doe dit zorgvuldig, zodat je retour niet kwijtraakt en we je geld snel kunnen terugstorten. Gebruik geen lijm omdat de doos dan onbruikbaar wordt en niet meer aan de R.V voldoet.

Kan ik mijn bestelling retourneren vanaf een adres buiten Nederland.


De retour termijn van 14 dagen geldt ook voor adressen in het buitenland. De verhoogde kosten voor de retourzending dien je echter zelf te betalen.

Meld je artikel altijd eerst retour via onderstaand digitaal formulier.
Na ontvangst van je retourzending, boeken we je betaling binnen vijf werkdagen terug op je bij betaling gebruikt betaalmiddel of rekening.

Kan ik onder rembours retour sturen.


Nee. Rembours is uitgesloten van ons retour mogelijkheden en wordt altijd geweigerd.

Ik heb niet het volledige factuur bedrag van de bevestigde retour ontvangen.


In bijzondere gevallen zijn er kosten van het factuur bedrag voor de betrokken retourzending in mindering gebracht op de uitbetaling.

Dat kan te maken hebben met het gebruikte betaalmiddel of speciale omstandigheden bij transport. Voor vragen dient u altijd schriftelijk contact op te nemen met onze klantenservice

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?


Wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na retour ontvangstbevestiging.


Formulier Herroeping
2shop retour
Machineweg 36
1432ET Aalsmeer
info@2shop.nl
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten:
Feedback:
Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven, dit is niet verplicht.